Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan diplomasi trafiği! İran ve Irak liderleri ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan arasında bir telefon görüşmesi gerçekleştirildiğini açıkladı. Görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakattan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Türkiye’nin sürecin kalıcı barışla sonuçlanması için her türlü desteği vermeye hazır olduğunu ifade etti. Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyin Erdoğan ayrıca, müzakere sürecini sabote etmek isteyebilecek girişimlere karşı dikkatli olunmasının önemine işaret ederek, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımların…

AB Büyükelçisi Aivo Orav Anıtkabir’i ziyaret etti: ‘Mustafa Kemal Atatürk’e en derin saygılarımla’

Avrupa Birliği (AB) Büyükelçisi Aivo Orav, Anıtkabir’i ziyaret ederek Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk’ün mozolesine çelenk bıraktı. Ulu Önder Atatürk’ün mozolesine çelenk bırakan Orav, özel deftere AB ile Türkiye arasındaki iş birliğini güçlendirme taahhüdünü yinelediği bir mesaj yazdı. GÜVEN MEKTUBUNU SUNMASININ ARDINDAN ANITKABİR’E GİTTİ AB-Türkiye Delegasyonu Başkanı olarak görev yapmak üzere Türkiye’ye gelen ve resmi güven mektubunu sunan AB Büyükelçisi Aivo Orav, Ankara’daki resmi temasları kapsamında Anıtkabir’i ziyaret etti. Ziyarete ilişkin görseller ve detaylar, AB Türkiye Delegasyonu’nun resmi sosyal medya hesabından paylaşıldı. ATATÜRK’ÜN MOZOLESİNE ÇELENK BIRAKTI Sosyal medya hesabından yapılan paylaşıma göre, Büyükelçi Orav, Anıtkabir ziyaretinde ilk olarak Ulu…